Direktlänk till inlägg 26 maj 2011

.....

Av Linda - 26 maj 2011 13:14

Jahaa va ett tag sen jag skrev här, har inte orkat att skriva något. Vet inte riktigt va jag ska skriva nu heller.


Hmm, jaa i morgon hoppas jag få åka till stan och handla mat och presenter. Bilarna har varit trasiga, men idag fick vi de nya däcken iaf så har jag tur blir de fixat i kväll. Ska träffa min fina barndomskompis i morgon me, hon ska hänga på oss och shoppa. Tjohoo :D Jätte längsen vi sågs nu. Så jag längtar sååååå mycket!


Mors dag i helgen också, vet inte alls vilka dagar vi ska fira vem. De enda jag vet är att vi ska fira Jessica som fyller år på Lördag, dit ska vi kl 18. Få träffa fina familjen som kommit hem nu =)



Mina potatisar och grönsaker har kommit upp en bra bit nu =D Ingen är gladare än jag, hemmafrun haha...

Mina jordgubbar och smultron blommor som bara den och är små gröna gubbar =)


Rabarbersaften och marmeladen gjorde jag. Marmeladen var helt okej, men saften tyckte jag mindre om =/

Nej flädersaft ska de va :)


Har bakat lite inför Henkes födelsedag, ja de är ett tag kvar men slipper man stå me allt sen :)

Gjorde såna där macroner härom kvällen, och dom va såå jäääävla goda rent ut sagt. Mums.... Men kräver lite tålamod.


Nej nu ska jag mysa med min prinsessa!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 16 januari 2012 18:24

Ooooj så länge sen de va jag skrev här..  Får väl kasta in ett inlägg nu, om jag ska va ärlig så har jag faktiskt inte orkat bloggat.  Är rätt trött på de. Får se om jag kanske tar bort denna blogg, eftersom jag aldrig är här. Men men återstår att se...

Av Linda - 31 augusti 2011 07:21

Ja idag bestämde sig Snorpas för att gå upp innan tuppen, men egentligen va de hennes pappas fel att hon vakna. Han tappade nycklarna på hallgolvet drog en ramsa och tappa de ännu en gång och drog en liten längre ramsa. Då vakna hon, men hon va ändå ...

Av Linda - 30 augusti 2011 12:36

För varje dag som går är det nya framsteg, hon är full av bus. Älskar att dra i gardinerna, tippa ut Jokers vattenskål och matskål. Jaga Joker och Svinto med gå stolen, eller när man håller henne i händerna så springer hon nästan efter dom för att le...

Av Linda - 29 augusti 2011 08:53

sen jag skrev här sist. Nej men de känns som de. Underbart väder idag, jag bara älskaaaar de. Regn, regn och regn.   I helgen va de Slite marknad, finns väl inte så mycket att skriva om de egentligen, jag köpte mina strumpor och kokostoppar. Si...

Av Linda - 20 juli 2011 08:23

Shiit va längesen de va jag skrev här. Har inte haft ork att skriva något här. Dagarna rullar på som bara den, Henke har varit hemma i 2 veckor och tiden går dubbelt så fort då känns de som. Har egentligen inte hänt så mycket den senaste tiden, jag...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards