Direktlänk till inlägg 15 juni 2011

Bäst hittils

Av Linda - 15 juni 2011 13:22

måste vara denna låt, jag bara älskar den...


http://www.youtube.com/watch?v=KQ6zr6kCPj8



Kom precis på att igår åt vi jordgubbar och smultron som jag odlat, aas gott. De blev grädde till =) Stora som hus:)


Staplade färdigt veden förut, och jag kan faktiskt ärligt säga, va har jag för ögonmått egentligen? Shiiit va snett de va, men förra gången va de inte så farligt nu ser de ut som jordens fetaste orm kommer slingrandes =/ Jaja de ligger där iaf =)

Rensade även rabatten från ogräs på framsidan, inte bara ett litet strå som skulle bort. Och massa spindlar va de, jag är livrädd för dom. Ryser bara jag tänker på dom. Men jag va tuff och fixade de ändå haha.


I Lördags va jag och min prinsessa och grillade med liten del av släkten i Gyle , och så sa André att hans vänner skulle komma dit. Och en av dom va tydligen rätt stor sa han, vilket jag inte trodde. Jo kanske stor nu pratar vi alltså om muskler. Jag va stöddig och sa att jag skulle fråga hans kompis när han kom om jag skulle brotta ner han. André bara skratta och sa: jaja gör de. När dom kom så va jag inte alls tuff. Hur jävla biffig får man bli egentligen rent ut sagt. Herre min tid va stor. Jag va tyst de enda jag sa va hej. Mer våga jag inte haha. De går liksom inte att beskriva hur stor han va och då är han inte ens 18 år. Han tränar jävligt mycket kan jag tillägga och då menar jag MYCKET. Jag åkte hem efter de hade varit där i ca:5 min hahah =) Inte pga han då. Utan för att Siri skulle få sova i sin säng =)



Finns ingen som är så fin som min Siri!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 16 januari 2012 18:24

Ooooj så länge sen de va jag skrev här..  Får väl kasta in ett inlägg nu, om jag ska va ärlig så har jag faktiskt inte orkat bloggat.  Är rätt trött på de. Får se om jag kanske tar bort denna blogg, eftersom jag aldrig är här. Men men återstår att se...

Av Linda - 31 augusti 2011 07:21

Ja idag bestämde sig Snorpas för att gå upp innan tuppen, men egentligen va de hennes pappas fel att hon vakna. Han tappade nycklarna på hallgolvet drog en ramsa och tappa de ännu en gång och drog en liten längre ramsa. Då vakna hon, men hon va ändå ...

Av Linda - 30 augusti 2011 12:36

För varje dag som går är det nya framsteg, hon är full av bus. Älskar att dra i gardinerna, tippa ut Jokers vattenskål och matskål. Jaga Joker och Svinto med gå stolen, eller när man håller henne i händerna så springer hon nästan efter dom för att le...

Av Linda - 29 augusti 2011 08:53

sen jag skrev här sist. Nej men de känns som de. Underbart väder idag, jag bara älskaaaar de. Regn, regn och regn.   I helgen va de Slite marknad, finns väl inte så mycket att skriva om de egentligen, jag köpte mina strumpor och kokostoppar. Si...

Av Linda - 20 juli 2011 08:23

Shiit va längesen de va jag skrev här. Har inte haft ork att skriva något här. Dagarna rullar på som bara den, Henke har varit hemma i 2 veckor och tiden går dubbelt så fort då känns de som. Har egentligen inte hänt så mycket den senaste tiden, jag...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards