Alla inlägg under juni 2011

*

Av Linda - 17 juni 2011 08:17

Ännu en grå dag till, jag tror jag påverkas av vädret faktiskt, är lite små seg idag. Och blev inte piggare av en dusch, så nu hoppas jag kaffet hjälper mig =) Men glad ändå är jag. Härligt!


Vi ska ner till Diana och barnen sen när Siri vaknat,och fika lite. Va där i Tisdgas också och fikade, jätte trevligt. Och idag är det ingen ute dag så då blir de en inne fika =) Mysigt! Ikväll ska vi in till Eleonore och gratta hennes sambo, säger man så? Lät så konstigt, typ fästman låter bättre hahah nej jag vet inte jaja iaf Tomas (stavar han sitt namn så?) har iaf fyllt år, hemskt va de skulle va svårt att komma till saken =D Så det blir kalas ikväll, tjohoo. Ja inte fest utan fira kalas =) KUL, jag älskar sånt.


Igår tog jag in en massa Jasmine buskar här inne, eller jag tog av några grenar från busken och de doftar jätte mycket smultron här inne, underbart! Inte för stark doft utan lagom.


Nej nu ska jag ta mitt kaffe och se hur länge min skatt tänker sova idag! =) 

Av Linda - 15 juni 2011 13:22

måste vara denna låt, jag bara älskar den...


http://www.youtube.com/watch?v=KQ6zr6kCPj8



Kom precis på att igår åt vi jordgubbar och smultron som jag odlat, aas gott. De blev grädde till =) Stora som hus:)


Staplade färdigt veden förut, och jag kan faktiskt ärligt säga, va har jag för ögonmått egentligen? Shiiit va snett de va, men förra gången va de inte så farligt nu ser de ut som jordens fetaste orm kommer slingrandes =/ Jaja de ligger där iaf =)

Rensade även rabatten från ogräs på framsidan, inte bara ett litet strå som skulle bort. Och massa spindlar va de, jag är livrädd för dom. Ryser bara jag tänker på dom. Men jag va tuff och fixade de ändå haha.


I Lördags va jag och min prinsessa och grillade med liten del av släkten i Gyle , och så sa André att hans vänner skulle komma dit. Och en av dom va tydligen rätt stor sa han, vilket jag inte trodde. Jo kanske stor nu pratar vi alltså om muskler. Jag va stöddig och sa att jag skulle fråga hans kompis när han kom om jag skulle brotta ner han. André bara skratta och sa: jaja gör de. När dom kom så va jag inte alls tuff. Hur jävla biffig får man bli egentligen rent ut sagt. Herre min tid va stor. Jag va tyst de enda jag sa va hej. Mer våga jag inte haha. De går liksom inte att beskriva hur stor han va och då är han inte ens 18 år. Han tränar jävligt mycket kan jag tillägga och då menar jag MYCKET. Jag åkte hem efter de hade varit där i ca:5 min hahah =) Inte pga han då. Utan för att Siri skulle få sova i sin säng =)



Finns ingen som är så fin som min Siri!

Av Linda - 15 juni 2011 08:49

Jag skrev här sist. Nästan iaf känns som de.

Och som vanligt så har jag jätte mycket att skriva men när jag väl kommit in här så glömmer jag allt. Va fan rent ut sagt, hur kan de va?? =/


Snart är det midsommar, de ska vi fira här hemma med god mat och lite tillsammans med Jessica, Pontus, Vincent, Markus, Diana, Melissa och sen kanske Kalle och Linda kommer hit också. Ska bli jätte kul, så nästa vecka ska vi åka in och köpa allting.

Och jag har funderat på va jag ska dricka och jag är galen i Black Tower (vitt vin) nu låter det som jag häller i mig flera liter per kväll vilket jag INTE gör, drack en halv flaska drygt på 2 dagar. Men sen kanske jag skulle festa till de med en cider, hmm får se va de blir. Älskar Peach Melba den är såååå goood..

Blir nog en kanon midsommar =)


Idag har jag gjort rent avloppet i duschen, och jag säger bara fy f*an va äckligt. Usch tvi bläää va de lukta, men nu är de gjort. Tur man inte är känslig, haha fast de låter som jag är de. Nej jag har varit med om värre saker.

Tvättat har jag gjort, dammat ska dammsuga senare. Ska även ut och stapla veden Henke har kapat eller va de heter. Sist när jag gjorde de fick jag höra: Det är snett staplat. Inte ett Tack nej, då drog jag en låååång ramsa för mig själv. :D


Igår kom tankarna och pannan, vilka aaas rent ut sagt, typ rädd för dom haha. Dom såg så läskiga ut :/


Nej nu ska jag ge min skatt lite gröt, sen ska vi ut :)


Av Linda - 3 juni 2011 11:08

Är det meningen att vi ska stekas ihäl eller? Herreguuud vilken värme, de är ju för varmt. De får gärna vara varmt men inte överdrivet varmt som de är nu.

Går ju inte ens att sitta ute, skulle sätta mig i solstolen ute, och höll på att bränna ihjäl mig man hörde typ ett ljud som låt som när man steker ägg. Och ser huden bubbla. Jaa okej jag överdriver väl lite, men brände gjorde jag mig faktiskt. Till och me för varmt i skuggan.. Och inte vet jag var Henke gjort av sol krämen =/

Nej nu får de va färdig gnällt för idag haha..

Man får väl försöka njuta, (men lite regn skulle inte ha vart fel) Va bara tvungen att skriva de. =)


Jaja annars idag så har jag gjort potatissallad till ikväll, vi ska hem till mamma och dom och grilla. Sen i morgon kommer Erik & Lina hit å grillar med oss. Sen hoppas jag att vi hinner me en grillning hemma vid Henkes föräldrar också.

Så ihelgen blir det mest grillningar =) Trevligt trevligt.


Hoppas mammas mors-dag present kommer idag beställde de en vecka innan mors-dag har ännu inte kommit. Kommer från Belgien och då tar de tid.. Tydligen. Jaja jag håller tummarna..


Inget jobb för mig i sommar, utan bara va hemma och (stekas) glassa med finaste prinsessan. Underbart!


Har även beställt en liten present till Henke från Siri när han fyller år =) Men va jag ska köpa vet jag inte =/

Hmm får väl köpa något jag själv vill ha och ge han. Så gjorde han till mig på mors-dag fick en högtryckstvätt. Måste säga att jag blev så glad så jag fick tårar.. Eller?? Njaa inte riktigt, har inte ens fått använda den. Jaja den är säkert bra att ha. De va nog mer till han själv, fast de lät bra att ge den till mig haha. Jag fick faktiskt kläder som jag ville ha =D Min prinsessa är så snäll som köper de till sin mamma, mitt lilla hjärta!

 

Hahahaha som mamma fick när hon och pappa var tillsammans, när hon fyllde 20 fick hon en regnmätare i plast som man stoppar ner i jorden. HAHAHA.. Bara för han ville ha den. Shiiit vilken rolig 20års present.. :D


Jag vet iaf var jag har fått min humor och mina ideér ifrån HAHA :D


Ska försöka åka ut till pappa nu någon helg också, längesen vi träffa dom nu. Saknar min pappa!!


Nej nu ska jag ta mig en kopp kall kaffe, faktiskt skiiit gott nu när det är så här varmt!! Men då måste man ha i mjölk också!! Kanon gott verkligen!


För er som vill veta så kommer jag lägga in en länk, och det är verkligen exakt som pappa. Han är verkligen likt honom, och äckligt lik honom till sättet, de är vi ett antal många som tycker, kan se detta om och om igen.

Men pappa själv tycker inte om denna gubbe, hahahaha undra varför??? ;D

Skrattar så jag gråter hahah..


http://www.youtube.com/watch?v=JvOAx8FWsWE

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards