Direktlänk till inlägg 3 juni 2011

(Stek)Hett

Av Linda - 3 juni 2011 11:08

Är det meningen att vi ska stekas ihäl eller? Herreguuud vilken värme, de är ju för varmt. De får gärna vara varmt men inte överdrivet varmt som de är nu.

Går ju inte ens att sitta ute, skulle sätta mig i solstolen ute, och höll på att bränna ihjäl mig man hörde typ ett ljud som låt som när man steker ägg. Och ser huden bubbla. Jaa okej jag överdriver väl lite, men brände gjorde jag mig faktiskt. Till och me för varmt i skuggan.. Och inte vet jag var Henke gjort av sol krämen =/

Nej nu får de va färdig gnällt för idag haha..

Man får väl försöka njuta, (men lite regn skulle inte ha vart fel) Va bara tvungen att skriva de. =)


Jaja annars idag så har jag gjort potatissallad till ikväll, vi ska hem till mamma och dom och grilla. Sen i morgon kommer Erik & Lina hit å grillar med oss. Sen hoppas jag att vi hinner me en grillning hemma vid Henkes föräldrar också.

Så ihelgen blir det mest grillningar =) Trevligt trevligt.


Hoppas mammas mors-dag present kommer idag beställde de en vecka innan mors-dag har ännu inte kommit. Kommer från Belgien och då tar de tid.. Tydligen. Jaja jag håller tummarna..


Inget jobb för mig i sommar, utan bara va hemma och (stekas) glassa med finaste prinsessan. Underbart!


Har även beställt en liten present till Henke från Siri när han fyller år =) Men va jag ska köpa vet jag inte =/

Hmm får väl köpa något jag själv vill ha och ge han. Så gjorde han till mig på mors-dag fick en högtryckstvätt. Måste säga att jag blev så glad så jag fick tårar.. Eller?? Njaa inte riktigt, har inte ens fått använda den. Jaja den är säkert bra att ha. De va nog mer till han själv, fast de lät bra att ge den till mig haha. Jag fick faktiskt kläder som jag ville ha =D Min prinsessa är så snäll som köper de till sin mamma, mitt lilla hjärta!

 

Hahahaha som mamma fick när hon och pappa var tillsammans, när hon fyllde 20 fick hon en regnmätare i plast som man stoppar ner i jorden. HAHAHA.. Bara för han ville ha den. Shiiit vilken rolig 20års present.. :D


Jag vet iaf var jag har fått min humor och mina ideér ifrån HAHA :D


Ska försöka åka ut till pappa nu någon helg också, längesen vi träffa dom nu. Saknar min pappa!!


Nej nu ska jag ta mig en kopp kall kaffe, faktiskt skiiit gott nu när det är så här varmt!! Men då måste man ha i mjölk också!! Kanon gott verkligen!


För er som vill veta så kommer jag lägga in en länk, och det är verkligen exakt som pappa. Han är verkligen likt honom, och äckligt lik honom till sättet, de är vi ett antal många som tycker, kan se detta om och om igen.

Men pappa själv tycker inte om denna gubbe, hahahaha undra varför??? ;D

Skrattar så jag gråter hahah..


http://www.youtube.com/watch?v=JvOAx8FWsWE

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 16 januari 2012 18:24

Ooooj så länge sen de va jag skrev här..  Får väl kasta in ett inlägg nu, om jag ska va ärlig så har jag faktiskt inte orkat bloggat.  Är rätt trött på de. Får se om jag kanske tar bort denna blogg, eftersom jag aldrig är här. Men men återstår att se...

Av Linda - 31 augusti 2011 07:21

Ja idag bestämde sig Snorpas för att gå upp innan tuppen, men egentligen va de hennes pappas fel att hon vakna. Han tappade nycklarna på hallgolvet drog en ramsa och tappa de ännu en gång och drog en liten längre ramsa. Då vakna hon, men hon va ändå ...

Av Linda - 30 augusti 2011 12:36

För varje dag som går är det nya framsteg, hon är full av bus. Älskar att dra i gardinerna, tippa ut Jokers vattenskål och matskål. Jaga Joker och Svinto med gå stolen, eller när man håller henne i händerna så springer hon nästan efter dom för att le...

Av Linda - 29 augusti 2011 08:53

sen jag skrev här sist. Nej men de känns som de. Underbart väder idag, jag bara älskaaaar de. Regn, regn och regn.   I helgen va de Slite marknad, finns väl inte så mycket att skriva om de egentligen, jag köpte mina strumpor och kokostoppar. Si...

Av Linda - 20 juli 2011 08:23

Shiit va längesen de va jag skrev här. Har inte haft ork att skriva något här. Dagarna rullar på som bara den, Henke har varit hemma i 2 veckor och tiden går dubbelt så fort då känns de som. Har egentligen inte hänt så mycket den senaste tiden, jag...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards